Maloprodaja - kartice ugodnosti, zvestobe

Kartice ugodnosti oz. kartica zvestobe oz. kartica zaupanja v maloprodaji

 

V kolikor želimo spodbuditi stranke k nakupu je najprimernejša oblika kartica zaupanja ali kartica zvestobe ali kartica ugodnosti. Še posebej je aktulano v primeru večjega števila maloprodaj. To pomeni da se pri vsakem nakupu zbirajo točke oz. določen znesek od nakupa. Znesek se lahko kasneje vnovči in se porabi pri enem izmed naslednjih nakupov. Hkrati pa se izdeluje baza podatkov s strankami katera nam lahko samo koristi: npr. lahko jih obveščamo:

  • o določenih akcijah
  • razprodajah
  • prispeli novi kolekciji
  • o določenih novih popustih
  • o ostalih dogodkih in prireditvah v okviru poslovalnic

 

Pošiljanje obvestil se lahko omeji na določene kriterije:

  • starost
  • spol
  • poštno ševilko oz. območje: npr. 5xxx - Primorska
  • znesek skupnega nakupa v obdobju

 

Našemu kupcu se lahko avtomatično odpošlje čestitka ob rojstnem dnevu.

Postopek uporabe kartice ugodnosti:

Vsaka stranka, ki v maloprodajni poslovalnici izpolni pristopno izjavo, se ji izda kartico zvestobe (ugodnosti) (podobna kvaliteta kot bančne kartice ali papirnate/kartonaste in plastificirane). Vsaka kartica ima svojo ID številko in ostale podatke. Kartica se lahko izda takoj (vendar brez imena in priimka) in stranko se vpiše v seznam/šifrant strank ali pa se kartica izda kasneje (z imenom in priimkom). Na upravi vpišejo podatke o stranki in oddajo naročilo za tisk kartice. Ob vsakem nakupu (vnešenem blagajniškem računu) v maloprodaji se avtomatično poveča znesek točk oz. znesek ugodnosti. Ob naslednjem nakupu stranka lahko vnovči pridobljene točke oz. znesek ali pa z nakupom ponovno poveča točke/znesek. Točke/pike oz. znesek mora stranka v določenem obdobju porabiti sicer zapadejo. Stranko lahko obvestimo o stanju pik/točk/zneskov.

 

Za vas imamo na voljo celotno rešitev kartice ugodnosti oz. zvestobe:

  • program blagajniško poslovanje, izpis računov, maloprodaja
  • program za vodenje zalog
  • avtomatični prenos podatkov med poslovalnicami in upravo
  • izdelava pravilnika o varstvo osebnih podatkov
  • izdelava in dobava kartic (plastične kot bančne kartice in cenovno ugodnejše papirnate in plastificirane)
  • vzdrževanje programa blagajna in programa za zaloge
  • pomoč pri delu s programi v maloprodaji in na upravi

 

Popustne kartice v maloprodaji

Popustne kartice so druga oblika spodbujanja kupcev k nakupom. Popustne kartice so kartice na osnovi katerih koristimo določene popuste pri nakupih.  Popusti so lahko v naprej določeni za vsako stranko posebej (določa se na upravi na osnovi poročil o prometu) ali pa se računajo sproti pri vnosu blagajniškega računa na osnovi višine predhodnih nakupov z vključenim trenutnim nakupom v določenem obdobju (največkrat 365 dni - 1 leto).

Potrebno je določiti lestvico z zneskom nakupov in popustov.

Primer lestvice za popustne kartice:

Do 500€  : popust 2%

Do 1500€  : popust 6%

Do 2500€ : popust 10%

 

Beleženje nakupov je sprotno ob izdaji bl.računa in avtomatično. V primeru večjega števila maloprodaj se podatki med seboj osvežujejo oz. se čitajo s skupnega strežnika.

 

Včasih je potrebno da se določene postavke izvzemajo iz prometa (in iz popustne lestvice):

- kakšne storitve

- kakšne posebni promocijski artikli