Blagajna - maloprodaja

Storniranje računa

Storniranje računa

Predhodnja tema Naslednja tema  

Storniranje računa

Predhodnja tema Naslednja tema JavaScript se potrebuje za tiskanje  

V kolikor se storira račun za nekaj dni nazaj je postopek sledeč:

Račun se stornira tako, da se vnese nov račun s kompletno vsemi artikli z negativno količino. Pri tem je potrebno paziti, da določimo identičen način plačila in popuste, kot je bilo na originalu.

 

v kolikor pa se stornira račun, ki smo ga pravkar vnesli se lahko stornira po zfornjem postopku ali pa z ukazom storniraj:

 

Račun se lahko stornira tudi z ukazom za stornacijo, ki se nahaja  v seznamu ukazov ko kliknemo na Ostali-U na bl.računu:

 

blagajna_blagajniski_racun_ostali_ukazi

Odpre se nam okno za vnos številke računa. Vnesemo zadnji del št.računa  (npr.0612) in pritisnemo <ENTER>. V kolikor smo vnesli veljavno številko (račun ki obstaja) in račun izpolnjuje pogoje:

vnešen račun je iz iste blagajne v katero smo trenutno prijavljeni (v primeru da imamo več blagajn/poslovalnic/trgovin)
datum računa je trenutni datum
prijavljen blagajnik je isti kot velja za blagajnika na računu.

 

S potrditvijo: vnos besede DA in <ENTER> storniramo račun. Se pravi, da lahko blagajnik stornira račune samo tiste, ki jih je on izdal in so bili izdani v istem dnevu.

Jasno se stornirani računi in vsi stornirani artikli izpišejo na koncu rekapitulacije dnevnega iztržka v info delu. Drugi podatki o stornacijah za poljubno obdobje in po blagajnikih pa se dobijo v programu Uypešno poslovanje.

 

.