Storniranje računa
V kolikor se storira račun za nekaj dni nazaj je postopek sledeč:
Račun se stornira tako, da se vnese nov račun s kompletno vsemi artikli z negativno količino. Pri tem je potrebno paziti, da določimo identičen način plačila in popuste, kot je bilo na originalu.
v kolikor pa se stornira račun, ki smo ga pravkar vnesli se lahko stornira po zfornjem postopku ali pa z ukazom storniraj:
Račun se lahko stornira tudi z ukazom za stornacijo, ki se nahaja v seznamu ukazov ko kliknemo na Ostali-U na bl.računu:

Odpre se nam okno za vnos številke računa. Vnesemo zadnji del št.računa (npr.0612) in pritisnemo <ENTER>. V kolikor smo vnesli veljavno številko (račun ki obstaja) in račun izpolnjuje pogoje:
| • | vnešen račun je iz iste blagajne v katero smo trenutno prijavljeni (v primeru da imamo več blagajn/poslovalnic/trgovin) |
| • | datum računa je trenutni datum |
| • | prijavljen blagajnik je isti kot velja za blagajnika na računu. |
S potrditvijo: vnos besede DA in <ENTER> storniramo račun. Se pravi, da lahko blagajnik stornira račune samo tiste, ki jih je on izdal in so bili izdani v istem dnevu.
Jasno se stornirani računi in vsi stornirani artikli izpišejo na koncu rekapitulacije dnevnega iztržka v info delu. Drugi podatki o stornacijah za poljubno obdobje in po blagajnikih pa se dobijo v programu Uypešno poslovanje.
.