Uspešno vodenje zalog in izpis računov
Program Uspešno poslovanje potrebuje vsako podjetje ali s.p..Lahko je maloprodaja , veleprodaja ali storitveno, proizvodno podjetje. Vsak podjetnik in zaposleni želi enostavno in hitro izdelati ponudbo, iz potrjene ponudbe drugi dokument brez dodatnih vnosov: novo ponudbo, predračun, prejeto naročilo, potrditev naročila, dobavnico, izdelati račun, ga poslati po elektronski pošti ter vodi zalogo v skladišču. Ampak to je le del zmogljivosti programa. Program je prilagojen številnim dejavnostim zato priporočamo brezplačno predstavitev programa pri vas ali v naši pisarni v Ljubljani ali Kranju.
Preglejte .
|
Priporočamo ogled več različnih rešitev za vaše podjetje.
Program omogoča davčno potrjevanje računov, dobropisov, bremepisov, avansnih računov ter maloprodajnih POS računov.
E-računi so podprti z novejšo različico programa Uspešno poslovanje za večina slovenskih bank.
Program Uspešno poslovanje je sestavljen iz več modulov:
komerciala: ponudbe, predračuni, kalkulacije
fakturiranje: računi, avansni računi, dobropisi, bremepisi
materialno poslovanje: prevzemnice, dobavnice, delovni nalogi, odpisi, izdajnice, odpremnice, prenosnice, zapisnik o spremembi cen, inventure, zaloge, kartice artiklov
finančno poslovanje: DDV knjige, trgovske knjige, plačila kupcev/dobaviteljev, IOP obrazci, odprte postavke, opomini, obresti
maloprodaja, blagajniško poslovanje: blagajniški računi, blagajniški prejemki, blagajniški izdatki, podpora črtni kodi
komisija/konsignacija:
izpis deklaracij, nalepk, poličnih etiket, dopisov, ovojnic
direktorski sistem
Najpogostejše uporabljene funkcije v programu v manjših podjetjih in s.p.:
- izpis računov
- izpis dobavnic
- vodenje zalog
- inventura
- maloprodaja
Splošni dokumenti
Materialni dokumenti
Finančni dokumenti
|
Ostali dokumenti
Proizvodnja in servis
Maloprodajni dokumenti
|
Podroben opis programa dobite na letaku: Opis programa Uspešno poslovanje.
Največ o zmogljivosti programa se dobi v navodilih za uporabo: .
Karakteristike programa Uspešno poslovanje:
fakturiranje: enostavno in hiter vnos računa, vnos dodatnih opomb k posamezni postavki, v storitveni postavki možnost več vrstičnega tekstovnega opisa, vnos dodatnih podatkov: rabati, poslovalnica, pogodbe, plačilni pogoji, ... . Račun se lahko pripravi na osnovi že vnesenega dokumenta: dobavnice, ponudbe, naročila, ... . Možna je priprava zbirnega računa iz več ne fakturiranih dobavnic istega klienta.
maloprodaja: celotno blagajniško poslovnje z izdajo računov, zaključku, blagajniškim dnevnikom, trgovsko knjigo
materialno poslovanje: avtomatično razknjiževanje in sprememba zalog na osnovi skladiščnih dokumentov, inventura materiala, artiklov in proizvodov, hitra kontrola zaloge na osnovi hitre kartice artikla, ...
komerciala: hitri vnos nove ponudbe (lahko ročno ali že na osnovi predhodnega dokumenta: ponudbe, naročila, ... ), prikaz pomembnih podatkov na zaslonu: zaloga vnesenega artikla, minimalna zaloga, finančni podatki klienta, sporočila vezana na vnesenega klienta, ...